Subject: Päring - kinnipeetava üleandmine kodumaale
From: "Janne-Liisa Ottis" <[email-masked]>
To: "Rait Kuuse"
Cc: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 27 Jun 2024 14:39:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun Teie poole küsimusega, millistel tingimustel ja millal ei võta
Eesti Vabariik kinnipeetavat teisest riigist vastu? Kas Eesti Vabariigis
kehtib sama nõue nagu näiteks Hollandis, et kinnipeetavat ei võeta vastu,
kui tema üleviimise teate esitamise hetkeks on jäänud karistuseks 6 kuud?
Samuti oleks küsimus, mille järgi 6 kuud arvestatakse – kas määratud
karistusest või konkreetse riigi seadusest. Näiteks Soomes saab isik poole
karistuseaja pealt välja, kas sellisel juhul arvestatakse lõplikult
määratud karistusest või ajast, mil isik peaks välja saama Soome seaduste
järgi?

Lugupidamisega

_____________

Janne-Liisa Ottis

| Vandeadvokaat | Attorney at law |

| Advokaadibüroo DEM |  <http://www.abdem.ee/> www.abdem.ee |

| Maakri 30, 10145 Tallinn |

| +372 56 66 4049 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |

| This e-mail and its contents are confidential. If you are not an
intended recipient of this e-mail, please delete it and notify the sender
|